Strani

nedelja, 19. oktober 2014

Vikend v Dalmaciji

Kot vsako leto se za en vikend v avgustu odpraviva na obisk k prijatlejem, ki dopustujejo na Pagu.









Žal se letos ni izšel cel vikend, ker so v soboto že odšli domov, zato sva podaljšala najin izlet naprej proti Šibeniku na slapove Krke. Že prej sem si poiskala avtokamp za katerega sem videla pozitivne ocene. Peljala sva se skozi Skadar in mimo vseh kampov ob cesti, kjer so nagužvani kamperji kot na parkirišču. Skoraj mi je bilo že žal, da sem se odločila priti tja v najvišji sezoni. Ampak sva vztrajala do planiranega kampa v Skočičih - kamp Marina in bila prijetno presenečena. Čudovit kamp.





Ko sem povprašala glede dostopa do slapov, so mi ponudili celodnevni organiziran izlet. Seveda sva zagrabila. In res nas je busek popeljal naokoli do krajev, ki jih sama zagotovo ne bi videla.

















Ni komentarjev:

Objavite komentar