Strani

sobota, 10. maj 2014

Djerba Tunizija

Avgusta 2007 sva se odpravila na najino prvo pravo potovanje. Nekam v tujino. Z letalom. In na koncu ugotovila, da sva celo na drugi celini.
1. del - naslovnica
Zadnji trenutek sem iskala kako ponudbo in našla last minute. Zelo ugodno. All inclusiv.
2. del - letališče
Letalo naju je iz Brnika popeljalo na Djerbo, kjer so nas z avtobusi razvozili po hotelih. Že prvi problem se je pojavil, ko smo ugotovili, da so nam pozabili rezervirat hotel. In potem nekaj ur čakanja v hotelski avli, da so nam porihtali drugi hotel.
Potem pa luksuz hotelske sobe, jedilnice in bazenov. Kopanje v morju. Razvajanje. Dokler nisva ugotovila, da se tega človek hitro naveliča.
3. del - vsega po malem
4. del - plaža
5. del - naš hotel
Seveda je Kompas imel cel repertoar izletov. Za dodatno plačilo seveda. Za kaj sem pol plačala vse, če moram še enkrat plačevat? Odločila sva se samo za celodnevni izlet na celino. V Saharo z jahanjem kamel. Obisk trogloditov. Ogled prizorišča kjer so snemali Star wars.... Dan je bil čudovit, čeprav zelo naporen. Videli smo ogromno. Avtobusna vožnja je spominjala na kaskaderstvo. Še dobro, da je večidel po ravnini, ampak pot preko gora je bilo pravo adrenalinsko doživetje.
6. del - izlet na celino
7. del - Sahara
8. del - izlet na celino
Na tržni dan pa sva se s taxijem odpravila iz turističnega naselja v bližnji kraj. Kalejdoskop barv. V oblekah. V začimbah. Povsod. Barantanje. Samo pogledala sem medeninasto vodno pipo in jo morala na koncu tudi odnest s seboj, čeprav me ni niti najmanj zanimala. Začetna cena je bila 300 tunizijskih dinarjev. Na koncu sem jo dobila za 10,00 (ja, točno samo deset dinarjev) zraven pa še tobak :) Ni bil moj namen toliko cenkanja, pač pa enostavno nisem bila zainteresirana za nakup.
9. del - tržni dan

Ali pa vse skupaj tule. Sicer od 9. proti 1 :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar