Strani

četrtek, 17. julij 2014

Yuga 11. dan - naprej po Srbiji

Noč je bila bolj slaba. Spanje na kavču vsekakor ni bolj udobno od najine postelje v kamperju. Prednost tega apartmaja je bil samo konkreten tuš, sicer ga pa ne zamenjam. Baje, da sem smrčala in ko me je Valter uspel zbudit, je zaspal in zasmrčal on, tako, da sem jaz vstala že pred 5 zjutraj. Še dobro, da imam internet.

Zajtrk je bil enkraten. Pasala sprememba. Jedla sva topli sendvič – lepinja polna vseh dobrot. Potem pa na pot. 









Preko Bajine bašte in nacionalnega parka Tara, ki pa ga nisva videla, saj V. ni hotel zavit malo levo. Nekam se mu je grozno mudilo.Vse do Sremske mitrovice, kjer sva našla en čudovit kamp v Zasavici. Ko sva našla kamp sva se vrnila do Sremske mitrovice in si jo malo pogledala. 



Ni kaj videt. Ma sem vsaj prišla do nekaj hrane. Po toplem sendviču za zajtrk, je ob 5h popoldan že kar rabilo nekaj v želodec. Potem pa v kamp – počitek. 



Receptor nama je povedal, da je nekaj metrov naprej naravni rezervat, ki sva ga šla pogledat.



Potem pa v kombi, saj je bila zunaj invazija komarjev.
Prevoženih 256 km

Ni komentarjev:

Objavite komentar